Tuesday, March 26, 2013

Saya Sihat


This picture was taken yesterday...
Damn..
Baru sedar diri ini telah menjadi terlalu bulat!!
Masuk je 2013..aku tinggalkan jogging & badminton..No wonder la kan aku jadi semakin sihat.. -_-"
Sekarang pun aku rajin keluar n beliau..lagi la asyik nak makan aje.. *tp beliau x gemuk2 pun!*
Opismate pun dah tegur..asal makin sihat & marah nape dah x join badminton..alasan gantung raket buat sementare waktu..hihi..
Bila bagitau dekat beliau "yang..gemuknye!!" jawapan yg ringkas tetapi mendalam.."xtau..xtau" yela..malas nak komen banyak2 sebab nanti aku yg sentap balik kan..
Tapi pagi semalam masa aku beli bekpes dekat cafe..jumpa dgn akak keje PLUS "eh..lame dah x jumpa..dah kurus la sekarng"..haisshh..akak ni perli aku ke..memang ikhlas nak bgtau..haha..
Bile tengok gambo ni..memang aku kena lakukan sesuatu!!

**Bulan depan start diet + exercise semula..yeeaayyy!!!**

No comments: