Thursday, October 31, 2013

Itasha Car?

Itasha? Apekah? Comei je bunyinye kan.. 
Ni maksudnya -

'' What are Itasha? Itasha are otaku-fied cars decorated with decals of anime, eroge and video game characters. Also featured are Itaita (snowboards), itachari (bikes) and itansha (motorcycles) among others.''

Secara ringkasnya...Itasha ni geng2 keta yg ada stiker/cat dengan anime jepun. Kalau dekat Malaysia ni.. x banyak lagi yang boleh kita jumpa. Aku pun tahu dari encik sayang...dier kan gila keta..suka design keta & peminat anime pulak tu. Aku ni suka gak tapi xde la sampai mendalami sedalam-dalamnya. Watak anime kan comei2..hihi...

Alhamdulillah..ada rezeki lebih..pepel tu berjaya gak ditampal dengan stiker comei~!! yeaayy~!!
Watak anime aku yg pilih - Stocking Anarchy - comei & nampak nakal.
Stocking Anarchy

As usual...yg x sabo nak pasang tentulah beliau. Katanye nak tunjuk untuk gathering Tiara dekat Putrajaya Sabtu ni... Dah faham sangat...mesti over excited.. Dah la pasang sendiri..nak x nak kena tolong gak sikit2. Dari pagi sampai la nak dekat Isyak baru la selesai...fuhhh..memang sangat lama..

Proses pemasangan stiker... paling susah yg belakang ni la...amik masa gak
Dah siap pasang...tinggal nak betul2kan je lagi.
Geng2 AX Yang Turun

Kebetulan masa pergi Putrajaya..ramai jugak geng MIM (Malaysia Itasha Movement) turun. Memang seronok la.. Nasib baik bawak si kenit..xdela boring sangat. Aku agak kurang nak join benda-benda ni.. buat pun sebab suka2 & tahu beliau yg suka sangat~!! So..ikut je la kan.. Sayang le katakan.. :)
AX Mini Gathering...X join sebab bawa anak2 pegi umah sis dekat Presint 11

Geng Yang Datang..Aku kenal owner vios tu je..Cik Lin.. 
Si Kenit x sabo nk tengok keta hebat..abang dier xnk join..tinggal umah sis tido sane..huhu..

Tadaaaaaa.....kalerful kan.....

Meriah uollss..aku pun penin tengok lampu2 ni..
Last week memang minggu yg memenatkan... banyak bergerak ke sana sini. Tambah lagi keadaan kesihatan yg x memuaskan.. Tapi xpe..memang berbaloi...syukur...banyak benda yg nk dibuat sudah setel.. Cuma kesihatan aku ni je yg agak membimbangkan.. Harap-harap boleh setel secepat mungkin.


No comments: