Monday, October 28, 2013

Batuk Oh Batuk !!

Sudah seminggu batuk...masih belum ok..
Paling menyayat hati sampai terkehel urat pinggang aku!! sakit usah cakap la...
Agaknya batuk semasa tido...sambil bengkak urat...
Pagi semalam sampai nk bangun pun susah...pegi klinik sebab nak amik mc & ubat..
Bila pergi doktor nak x nak je check..hampeh betul.. mc pun xnak bagi sebab batuk aku x teruk..
Bila aku bagitau aku nak mc sebab sakit pinggang & x boleh nak drive..baru la nk bagi..haishh....
Balik umah story dekat sis rupa2nye klinik situ doktornye agak pemalas..dah ramai yg mengadu..
Bile aku cakap pinggan sakit beliau hanya pegang2 je..ish2...sayang...muda belia lagi...tapi macam tu plak perangai..
Arini nak x nak kena pegi jugak keje...tahan je sakit...nak batuk pun sanggup tahan..
Ubat batuk klinik ni best gak...x mengantuk & cepat lega..
Harap-harap sakit pinggang ni beransur pulih..lepas ni kene drive sendiri...uwaaa.. >.<

No comments: