Thursday, October 3, 2013

Aktiviti Hujung Minggu Di Hujung Sept '13

Sabtu lepas sepatutnya angkut semua barang, tapi adik pulak mintak tolong hantar pegi interview dekat Port Klang. Perjalanan dari Puncak Alam memang sangat2 jauh..lori banyak pulak tu..Nasib baik bukan aku yg drive..huhu...Campur sesat..pusing sana sini..kena patah balik..mau driver x ngamuk. Nasib baik la bawak budak2 ni... Macam2 benda dier ngomel... :)
Sementara tunggu adik habis interview..sempa la lepak bawah jambatan Pulau Indah...Permandangan cantik & bunyi lori lalu lalang atas jambatan memang seram..hehe...

 Si kecik tu sibuk ajak naik bot...nak pegi memancing..ish2..si abang pulak buat muka bosan

Lepas habis interview terus hantar driver balik sebab ada kerja.. Sepatutnya dier tolong kemas barang...tapi dah jadi camni pulak nak buat camne kan.. :)

Kelah depan opis.. :D

Hari Ahad aku kena kerja..minta balik awal sebab nak kemas barang. Alang-alang akak aku kena hantar adik balik rumah dier dekat USJ, aku suruh singgah ofis sebab kelaparan. Kebetulan diorang buat laksa. Dekat ofis aku pun ade tempat nak lepak. Kiranya kelah la ni walaupun dekat kawasan ofis...hihi.. Selepas makan diorang ajak pergi Mydin. Kebetulan ada pertandingan kucing (x sempat tangkap gambo). Aku dengan si kecik tu sanggup x pegi shopping sebab nak tengok. Dua2 memang kaki kucing...x macam mak dier..langsung x suka.Hehe...
Masa hantar adik aku..aku tanya encik sayang..boleh x tolong angkat barang..kebetulan dah dekat sangat ni..boleh amik terus. Nasib baik dier x sibuk. Malam tu dengan menggunakan 2 buah kereta (aku n akak aku) semua barang yg besar2 angkut sampai habis. Alhamdulillah...selesai... tinggal sisa2 barang lagi. Itu pun x larat. So..start malam tu aku jadi warga Puncak Alam pula.. :)


No comments: