Friday, April 13, 2012

.:Luahan:.

Semalam...aku dah citekan sumenye dkt bos..tentang situasi sekarang. Harap dier dpt amik tindakan asap..dan nasihatkan anak buah beliau. semakin hari aku tengok semakin meluat plak.haiishhhh..bile la ko nk sedo diri wahai perempuan..sikap anda iu menjelikkan semua orang tau tak..

Aku jugak cite psl nasib ktorg ni..smp bile nk keje gaji ikut hari?dh nk dkt 1 setengah taun..yang baru masuk plak senang2 je dpt status jawatan tetap (keje hancus - pompuan tu la). adil kah itu?? jeles?? tak langsung...cuma aku nak hak aku..tu je..

Bos..cepat2 la amik tindakan. xmau la masuk telinga kanan..kuor telinga kiri.mungkin sekarang balasan blom dapat..tapi di sana....mungkin telah menanti..

** kadang2 aku rse nk keje tpt balik je, keje x boring..bole travel..tapi...entah lah..biar qada n qadar yang tentukan.. :)

No comments: