Wednesday, April 18, 2012

Kesabaran

To myself :

Sile sabar...sabar..sabar..jangan cepat melatah..jangan cepat syak..jangan cepat pikir bukan2..
Maaf..saya bukan jenis penyabar orangnye.. + yang menambah lagi keburukan ialah kejelesan tahap melampau. Kau boleh buat..nape tidak beliau..??jangan ikut sangat kejelesan anda itu..perlu tengok jugak situasi.
"camne nak buang jeles ni eh".. "nape pulak nak buang sayang...kalau nak jeles tu biarlah bertempat..tapi jangan la x jeles langsung..cemburu kan tandanye sayang"..
Ok..betul jugak tu kan..
Marah pun same...jangan marah x tentu pasal ok..cube kawal..

Nape tibe2 senyap je ni..??sibuk keje or marah sebab aku suke cakap bukan2 bile tengah marah??
Ok...pikir yang positif..beliau sangat2 sibuk dgn kerja..x nak diganggu..
"sibuk nak siapkan semua keja, nak kumpul duit,sabar ye..ape salahnya kalau jarang jumpa".."baik.."
Ok..aku tunggu...saya tahu awak xkan buat sesuatu yang salah dekat saya..saya yg suka pikir bukan2 kan..
Saya akan sabar...ok enni??sila sabar ok..jangan pikir bukan2 ya..

:)


♪ And I don’t mind
if we take our time,
cause I’m all yours
If you’re all mine ♫”

2 comments:

Akshay said...

Father's Day is celebrated for a special person of the family - father. All the sun and daughter are express love feeling with their dad and make a day extremely special. If you want to celebrate this Father fathers day quotes from Son Day with your father, then you need to some Beautiful Fathers Day Images, Fathers day Wallpapers, and Fathers Day GIF. Here we collect best Fathers Day Quotes Images for you. Father's Day is celebrated in all over the world on the different days.

Alex said...

Nice, Thank you for sharing, the article is very interesting

Happy Fathers Day