Thursday, May 9, 2013

Mengantuk + Selsema + Mamai

2 malam lepas..dah dapat tanda selsema..tewas juga akhirnya..huhu..
Semalam dah mula nak teruk..nak makan ubat dekat ofis kompem2 aku tido nanti. Nasib baik ada Anem Sari..ubat penghilang panas dalam (macam eno). Kebetulan stok habis..beliau datang bawa stok + ubat selsema..Terharu sangat..sebab ambil berat pasal aku yang banyak songeh ni.
Kebetulan juga semalam, ada perhimpunan oleh pihak pr dekat stadium kj..memang jem la area opis aku ni. Ramai yg turun, sanggup parking dekat jalan subang airport..berjalan kaki semata-mata nak memeriahkan majlis.ish2..Nasib baik aku sampai rumah dengan keadaan x jem, housemate aku 2 orang lagi terpaksa tunggu semua bersurai baru pulang...tengah malam jugak la. Beliau pun sangkut dengan jem..nak buat camne..aku punye pasal kan..Malam tadi lepas telan ubat terus tidur...tapi x lena sangat..mungkin sebab x selesa. Nak bangun makan ubat tapi bangun dalam mimpi je la..haha...Bangun pagi je baru baca sms dari housemate n beliau. Beliau sms minyak kete nak abis..aku dah pesan nk sampai bagotau..senyap je. Terus call..x dapat pulak. Pukul 8 tadi baru reply sms aku..fuhhh..lega...risau je x sampai..
Makin teruk pulak selsema ni..tambah dgn sakit tekak..Harap2 cepat sembuh. Housemate aku demam x kebah2..sian dier.Harap-harap dapat setelkan keje arini dengan tenang & cepat..

** pale pusing = wat keje salah je...isk..**

No comments: