Friday, August 12, 2011

salam Ramadhan~

Today...12 Ogos = 12 Ramadhan...jap je dah masuk hari yg ke-12.. & sepanjang bln pose ni aku pn dh ingt ari dah...terase mse berjalan sgguh pantas..jap je dh Jumaat..mcm last week..aku ingatkan ari Jumaat tu baru Khamis...lol... :P maybe jgk bln pose ni terase melambak2 keje nk kene wat..tu yg x ingt ari ape tu...hehe..

Bulan ni jgk btul2 byk mengajar aku kesabaran..huhu...xpenah2 dpt caller yg wat aduan ckp tengking2 n kurang ajar...pheeww..mmg giler la...agaknye inilah cabaran klu jd seorang cs aka customer service..nsb bek la aku agkt call seminggu sekali je..klu tiap2 ari maunye tensen..hehe..tp nk diikutkan keje menguruskan aduan lg penin dr agkt call.klu org tu amik aduan..keje dier smpi tu je..aku plak yg kene proses sumer..

Lagi satu dugaan..bile gaji kene potong...sedey oo...dah la xbole nk claim..sblm ni mengikut agreement keje 8 jam sehari & gaji ikut jam. nows kire gaji utk 7 jam sbb 1 jam lg tolak rest..mmg giler btul la diorg ni..sabor je la..so..from that..aku skg ni pn berkire...jgn hrp nk dtg awal n blk lmbt... :(

Another one...aku xkan lari dr ngamuk2 n encik sayang aku..huhu...bnde kecik pn nk mrh2..emosi tgh x stabil kot..tp yg peliknye.when i meet him..nak mrh pn x jd..magik kan...slalunye aku akn senyap je tande protes..tp pastu aku yg kene buke mulut blk..msti aku la yg kene ngalah punya *xbole nk majuk lme2*

ok la..nk smbung keje..klu rjn aku smbung lg..

selamat berpuase sumer.. :)

No comments: