Wednesday, September 11, 2013

Senang Bersendirian

Bersendirian..bukan benda yang positif...Sekarang aku lebih suka bersendirian...jauh dari teman2 seperjuangan...namun hubungan bersama keluarga & yang tersayang masih normal seperti dulu. Cuma perasaan murung mungkin bertambah..

Maafkan aku wahai teman..
Aku terpaksa mengurangkan kemesraan dengan kalian, bukan bermaksud menjauhkan diri terus. Aku lebih selesa dengan keadaan sekarang..walaupun kadangkala ia amat menyakitkan. Ada sebab sendiri mengapa berbuat demikian..

Jangan terus menghukum aku jika kalian tidak mengetahui perkara sebenar, terlalu banyak yang aku pendamkan..ingin bercerita..tetapi tidak tahu penerimaan kalian. Bila ini terjadi sebegini...terasa hanya mahu bersendirian..melakukan hal sendiri..dalam dunia sendiri. Mungkin itu lebih baik dan adil untuk semua..

No comments: