Thursday, April 4, 2013

Misi Oh Misi

Curi mase sket sebelum start buat keje..hihi...
Sekarang ni...dh start aktiviti jogging menjogging..tp aku wat selang seli..macam semalam aku x jogging sebab dh lame tinggal..takut badan semput..kebetulan semalam hujan...huhu...
Sambil2 tu aku juga amalkan semula Jamu Mustika Ratu Kaplet Surut..memang elok makan jamu ni sebab badan rasa ringan..
Arini dah masuk hari ke 3 aku telan..selera makan kurang & perut dah rase ringan sket..yg x tahannye asyik angin nak kuar je dari perut ni..nasib baik xde bau...hihi...
Maybe kalau cuaca menyenangkan arini nak jogging...kene semangat!!
Malam ni ade badminton..maybe geng2 aku pergi kot..nak juge pegi tapi mengenangkan bahu still sakit..terkehel akibat salah gaye angkat tangan...aduiii....
ok..sambung keje..

**4 hari dah x jumpe beliau...rindu..**

No comments: